Αυτός είναι ο τρόπος για να φάτε μακαρόνια χωρίς να παχύνετε -Διατροφολόγος αποκαλύπτει το μυστικό της

Μπορεί να μην χρειαστεί να αποκλείσετε να μακαρόνια από τη διατροφή σας για να χάσετε κιλά, αποκάλυψε κορυφαία Αυστραλή διατροφολόγος.

Σύμφωνα με τη Susie Burrell, η ποικιλία στα ζυμαρικά είναι μεγάλη κι επομένως υπάρχουν κάποια που είναι πιο «υγιεινά» από άλλα ενώ με τη σωστή μαγειρική μπορείτε να απολαύσετε το αγαπημένο γεύμα χωρίς να παχύνετε.

Οπως αναφέρει η Susie στο κανάλι 7 News της Αυστραλίας, τα μακαρόνια μπορούν να γίνουν υγιεινή επιλογή γεύματος, εάν σερβίρονται στη σωστή ποσότητα και εάν δεν συνοδεύονται με γαρνιτούρες που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε λιπαρά, όπως το τυρί.

«Το πρόβλημα δεν είναι τα μακαρόνια, αλλά ο τρόπος που τα τρώμε», είπε. «Σε αντίθεση με τον τρόπο που σερβίρονται στην Ιταλία, με απλές σάλτσες ντομάτας ή ελαιόλαδου, οι υπόλοιποι συνηθίζουμε να σερβίρουμε πιάτα ζυμαρικών σε μεγάλο μέγεθος μαζί με πλούσιες, βαριές σάλτσες».

Τα μακαρόνια είναι πλούσια σε υδατάνθρακες καθώς φτιάχνονται από αλεύρι, αυγά, αλάτι και νερό για να σχηματίσουν μια ζύμη.

Η Susie είπε ότι οι κρεμώδεις επιλογές ζυμαρικών, όπως η καρμπονάρα, η µποσκαϊόλα και το πέστο, περιέχουν συχνά από 60 έως 80 γραμμάρια λίπους σε μία μερίδα μόνο. Ετσι ένα μείγμα υδατανθράκων και λίπους συνήθως οδηγεί σε αύξηση βάρους.

 Ως κατάλληλη εναλλακτική λύση, προτείνει τα 85 γραμμάρια σε μακαρόνα με ελαφριά σάλτσα και λίγες γαρνιτούρες.

Μάλιστα η Susie πρόσθεσε: «Δεν υπάρχει φαγητό που θα σε κάνει να παίρνεις βάρος – εξαρτάται πάντα από τον τρόπο που το τρως

Εάν είστε δραστήριο άτομο, η κατανάλωση ζυμαρικών μία ή δύο φορές την εβδομάδα πιθανότατα δεν θα προκαλέσει αύξηση βάρους. Ειδικά σήμερα τα σούπερ μάρκετ, πλέον, πωλούν σειρές από εναλλακτικές επιλογές ζυμαρικών χαμηλών σε υδατάνθρακα ή ακόμη και χωρίς γλουτένη για όσους ακολουθούν συγκεκριμένη δίαιτα

Εξετάστε ποια επιλογή είναι καλύτερη για εσάς, σκεφτείτε τους στόχους, τις διατροφικές απαιτήσεις και τις ανάγκες σας.

Η συνταγή της Susie για μακαρόνια με σολωμό, ένα πιάτο χαμηλό σε υδατάνθρακες

Υλικά

    2 φιλέτα σολομού χωρίς πέτσα

    200 γρ μακαρόνια χωρίς γλουτένη από φασόλια Edamame

    1 κουταλάκι του γλυκού έξτρα παρθένο ελαιόλαδο

    3/4 φλιτζάνι ελαφρύ γάλα εβαπορέ

    3 κουταλιές σούπας κορν φλάουρ

    1/2 λεμόνι, χυμό και ξύσμα

    1 κολοκυθάκι, τριμμένο

    1 φλιτζάνι ντοματίνια, κομμένα στη μέση

    1/4 φλιτζανιού τριμμένη παρμεζάνα

    1 κουταλιά της σούπας μαϊντανό, χοντροκομμένο

Εκτέλεση

    Μαγειρέψτε τα μακαρόνια edamame σύμφωνα με τις οδηγίες στη συσκευασία και αφήστε τα στην άκρη.

    Στη συνέχεια ζεστάνετε το ελαιόλαδο σε μέτρια φωτιά και προσθέστε τα φιλέτα σολομού. Μαγειρέψτε για περίπου τρία λεπτά από κάθε πλευρά ή μέχρι να ψηθούν σύμφωνα με τις προτιμήσεις σας. Αφαιρέστε από το τηγάνι και αφήστε τα να κρυώσουν και μετά χρησιμοποιήστε ένα πιρούνι για να ξεφλουδίσετε τα φιλέτα.

    Στο ίδιο τηγάνι χαμηλώστε τη φωτιά και προσθέστε το γάλα εβαπορέ και το κορν φλάουρ, χτυπήστε να ενωθούν και να πήξει. Προσθέστε το χυμό και το ξύσμα λεμονιού και μαγειρέψτε για τρία λεπτά. Προσθέστε τα τριμμένα κολοκυθάκια και τον μαϊντανό και ανακατέψτε.

    Επιστρέψτε τον σολομό και τα μακαρόνια στο τηγάνι και ανακατέψτε να ενωθούν. Προσθέστε τριμμένο πιπέρι και σερβίρετε

Start typing and press Enter to search