Βόλος – ΔΕΥΑΜΒ: Κάλεσμα στους πολίτες για να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους – Με SMS ο λογαριασμός

Καλούνται οι πολίτες, μέχρι και την 31η Μαϊου 2022, να επικαιροποιήσουν τα στοιχεία τους στην ΔΕΥΑΜΒ, αποστέλλοντας ηλεκτρονικά στην διεύθυνση ekat@deyamv.gr τα παρακάτω:

– Αριθμό Υδρομέτρου

– Ονοματεπώνυμο

– ΑΦΜ

– E-mail

– Aριθμό κινητού τηλεφώνου

H αποστολή των λογαριασμών από την 1η Ιανουαρίου του 2023, θα πραγματοποιείται με μήνυμα στο κινητό του καταναλωτή, ώστε να αρθούν οι καθυστερήσεις στην λήψη του λογαριασμού που παρατηρούνται με την ταχυδρομική αποστολή και ο καταναλωτής να ενημερώνεται άμεσα για τις υποχρεώσεις του.

Εκτός από την αποστολή του λογαριασμού, ο πολίτης με μήνυμα στο κινητό του θα ειδοποιείται έγκαιρα και για

  • την τυχόν υπερβολική κατανάλωση, που παραπέμπει σε εσωτερική διαρροή
  • τις προγραμματισμένες διακοπές υδροδότησης λόγω έργων της υπηρεσίας
  • την προγραμματισμένη διακοπή υδροδότησης λόγω οφειλών
  • τα  προγράμματα εξοικονόμησης  της κατανάλωσης νερού
  • τις οδηγίες προστασίας των εσωτερικών εγκαταστάσεων ύδρευσης σε περιπτώσεις ακραίων καιρικών φαινόμενων
  • καθώς επίσης και για τις δραστηριότητες και την πρόοδο των έργων της υπηρεσίας

Επίσης στην διεύθυνση ekat@deyamv.gr, οι καταναλωτές μπορούν πλέον να εκφράζουν τα αιτήματά τους, για κάθε θέμα που σχετίζεται με την ΔΕΥΑΜΒ, όπως έλεγχο υδρομέτρου, μείωσης λογαριασμού λόγω εσωτερικής διαρροής, παραλείψεις αποκαταστάσεων συνεπεία έργων της υπηρεσίας, επισκευές φρεατίων υδρομέτρων, αποφράξεις φρεατίων όμβριων κλπ, με εξαίρεση τις βλάβες των δικτύων ύδρευσης και αποχέτευσης οι οποίες λόγω του επείγοντος θα συνεχίσουν να ανακοινώνονται τηλεφωνικά στην υπηρεσία στον αριθμό 2421055555. Η ΔΕΥΑΜΒ, επιχειρεί τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση της σχέσης της με τον καταναλωτή και προσδοκά την ανταπόκριση των πολιτών. Ειδικά για κατηγορίες συμπολιτών μας, που δεν διαθέτουν εξοικείωση πρόσβασης ή και πρόσβαση στον παραπάνω τρόπο επικοινωνίας, θα ληφθούν ειδικά μέτρα και πρόνοια

Start typing and press Enter to search