Κι όμως υπάρχουν ξηροί καρποί που αδυνατίζουν!

Αυτό που πιστεύουμε οι περισσότεροι για τους ξηρούς καρπούς είναι ότι παχαίνουν. Και πράγματι, μπορεί να παχύνουν, γιατί είναι πλούσιοι σε θερμίδες και οι πολλές ποικιλίες – ιδιαίτερα αυτές που συνοδεύουν το ποτό μας κατά την έξοδό μας – έχουν αλάτι. 

Η αλήθεια όμως είναι ότι οι ξηροί καρποί στις ανάλατες ποικιλίες είναι υπερτροφές και, όταν καταναλώνονται σε μικρές ποσότητες, μπορεί να μας βοηθήσουν στην απώλεια βάρους. Aκόμα και να βοηθήσουν στο κάψιμο του επίμονου λίπου που συσσωρεύεται στην κοιλιά. Όπως εξηγεί η Αναστασία Δουλγέρη, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, οι ξηροί καρποί ως ενδιάμεσο των γευμάτων σνακ μειώνουν την ινσουλινοαντίσταση και βοηθούν στη ρύθμιση του σακχάρου ακόμη και στους διαβητικούς. 

Κυρίως, γιατί ενισχύουν το αίσθημα του κορεσμού και είναι καλή πηγή πρωτεΐνης. Oρίστε ποιους έχουμε ξεχωρίσει από αυτούς:

Αμύγδαλα

Είναι αναμφισβήτητα υπερτροφή. Είναι πλούσια σε πρωτεΐνη και φυτικές  ίνες, αντιοξειδωτικά και καλά για την καρδιά σου λιπαρά. Τι δεν ξέρεις; Τρώγοντας 3-5 αμύγδαλα την ημέρα φαίνεται ότι ενεργοποιείς τον μεταβολισμό ώστε να κάψεις λίπος. 

Καρύδια

Είναι επίσης πλούσια σε καλά λιπαρά. Μια χούφτα κάθε μέρα είναι το ιδανικό σνακ που θα σε κρατήσει μακριά από πλούσια σε θερμίδες μη υγιεινά σνακ. Η κατανάλωση καρυδιών έχει την ιδιότητα να ρυθμίζει την όρεξη και ως εκ τούτου να βοηθάει στη διαδικασία απώλειας βάρους. 

Φιστίκια Αιγίνης

Αρκεί να είναι ανάλατα. Έχουν μονοακόρεστα λιπαρά που δείχνουν ότι ρυθμίζουν το βάρος και επάρκεια πρωτεΐνης που σε κρατά χορτάτη, με αποτέλεσμα να αποτρέπεται ο Νο1 εχθρός της απώλειας βάρους: το τσιμπολόγημα.

Φιστικά Κάσιους

Είναι πλούσια σε μαγνήσιο. Αποτελούν καλή πηγή πρωτεΐνης. Έχουν περισσότερες θερμίδες από τα παραπάνω. Χρειάζεται να καταναλώνονται σε μικρή ποσότητα. Αυτή η μικρή ποσότητα όμως μπορεί να είναι βοηθητική στη δίαιτά σου για απώλεια βάρους. 

Βραζιλιάνικα φιστίκια

Συνδυασμός φυτικών ινών και πρωτεΐνης. Πράγμα που βοηθάει στο αδυνάτισμα, γιατί είναι ο συνδυασμός που ενεργοποιεί τον μεταβολισμό. Σε μικρή ποσότητα όμως. Το ξαναϋπενθυμίζουμε. Περιέχουν επίσης σελήνιο, μαγνήσιο, φώσφορο, θειαμίνη που κάποιες έρευνες αναφέρουν ότι βοηθούν στην απώλεια βάρους.

Start typing and press Enter to search