Στο πλαίσιο του 1ου Συνεδρίου Sustainable Ride που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo, η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χριστίνα Αλεξοπούλου αναφέρθηκε και στο νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας

Η κ. Αλεξοπούλου εξήγησε τις αιτίες αυστηροποίησης του νέου Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας προκειμένου να συνετίσουν τους παραβάτες και ειδικά τους αναβάτες που δεν φορούν κράνος. Έρχονται ποινές και υψηλά χρηματικά πρόστιμα.

Ο νέος ΚΟΚ θα φέρει αλλαγές και στις διηθήσεις και τους ελιγμούς ανάμεσα στα αυτοκίνητα.

Στο πλαίσιο του 1ου Συνεδρίου Sustainable Ride που πραγματοποιήθηκε στο Metropolitan Expo, η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών κ. Χριστίνα Αλεξοπούλου αναφέρθηκε και στο νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας και μίλησε για τη διήθηση και τα πρόστιμα για μη χρήση κράνους.

Η τελευταία μεγάλη αλλαγή στον ΚΟΚ έγινε πίσω το 2007.

“Θα είμαστε αυστηρότεροι στον νέο Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας με όσους επιμένουν να κινδυνεύουν και να παρανομούν κινούμενοι χωρίς το προστατευτικό κράνος. Θα υπάρχουν αυστηρές ποινές και υψηλά χρηματικά πρόστιμα ειδικά για τους καθ’ έξιν παραβάτες. Είναι απολύτως αναγκαίο ως λαός να αναπτύξουμε μια κουλτούρα ασφάλειας συνολικά, μια κουλτούρα ασφάλειας που ξεκινά από τα παιδιά μας. Το παιδί πρέπει να φορά κράνος στα ρόλερ, στο πατίνι, στο ποδήλατο, στο σκι και σε όλες τις μορφές κινητικότητας που ενέχουν ταχύτητα. Τα στοιχεία σήμερα δείχνουν ότι το 34% των τροχαίων δυστυχημάτων στη χώρα μας αφορούν μηχανές. Το 2021 είχαμε 214 θύματα. Αν σ’ αυτό το ποσοστό προστεθούν τα ποδήλατα και τα μοτοποδήλατα ανεβαίνουμε στο 40%. Ο απολογισμός δεν είναι καλός. Είναι σημαντικό να μειώσουμε την ταχύτητά μας, να φοράμε πάντα το κράνος και τα προστατευτικά αλλά και να τηρούμε τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας ώστε να συνυπάρχουμε με ασφάλεια.”

Με αφορμή αυτές τις αλλαγές στον ΚΟΚ η εκπομπή Ennitime is a good time φιλοξένησε τον έμπειρο δάσκαλο οδήγησης κ. Βαγγέλη Κάρρο και συζήτησαν για τη γενικότερη συμπεριφορά των οδηγών τονίζοντας την αυξημένη ανάγκη όλων για ενημέρωση και αλλαγή στην οδηγική μας συμπεριφορά.

Ο νέος ΚΟΚ φέρνει χαμηλότερα όρια ταχύτητας στον αστικό ιστό

Ακούστε εδώ τη συνέντευξη:

Ο Κώδικας Οδικής Κυκλοφορίας τροποποιήθηκε, συνολικά, τελευταία φορά το 2007. Από τότε έχουν αλλάξει τα κυκλοφοριακά δεδομένα εντός και εκτός πόλεων. Ο νέος ΚΟΚ, που θα ανταποκρίνεται στις νέες συνθήκες, βρίσκεται σε τελικό στάδιο επεξεργασίας και πρόκειται συντόμως να τεθεί σε δημόσια διαβούλευση, πριν πάρει τον δρόμο για τη Βουλή.

syn adv group