Το Παρίσι εξετάζει το ενδεχόμενο να απαγορεύσει τα 15.000 ενοικιαζόμενα ηλεκτρικά σκούτερ του λόγω ανησυχιών για τη δημόσια ασφάλεια στα πεζοδρόμια της πόλης, αλλά οι εταιρείες που τα διαχειρίζονται προτείνουν μια σειρά βελτιώσεων με την ελπίδα να ανανεώσουν τις άδειές τους.

Τα τελευταία χρόνια, ο αριθμός των ατόμων, που χρησιμοποιούν το εν λόγω μέσο μεταφοράς, έχει αυξηθεί σημαντικά, με αποτέλεσμα να δυσκολεύεται η κίνηση των πεζών, των ποδηλάτων και βέβαια των αυτοκινήτων καθώς είναι απίθανο να προβλέψουν οι οδηγοί από πού μπορεί να εμφανιστεί κάποιος που κινείται με το πατίνι.

Τα ηλεκτρικά αυτά πατίνια μπορεί να τα ενοικιάσει με ειδική εφαρμογή ο οποιοσδήποτε κινείται στην πόλη.

Το δημοτικό συμβούλιο του Παρισιού εξετάζει το ενδεχόμενο να μην ανανεώσει τις άδειες των τριών εταιρειών- Lime, Dott και Tier – που λήγουν τον Φεβρουάριο του 2023. Η ψήφος του συμβουλίου είναι μόνο συμβουλευτική και η απόφαση, που αναμένεται τις επόμενες εβδομάδες, ανήκει στη δήμαρχο του Παρισιού Αν Ινταλγκό.

Ο αντιδήμαρχος Ντέιβιντ Μπέλιαρντ, του κόμματος των Πρασίνων που είναι υπεύθυνος για τις μεταφορές στο Παρίσι, δήλωσε στην εφημερίδα Le Parisien την περασμένη εβδομάδα ότι οι ενοχλήσεις που προκαλούν τα σκούτερ υπερτερούν πλέον των πλεονεκτημάτων για την πόλη.

«Όσον αφορά την ασφάλεια, το περιβάλλον και την κοινή χρήση του δημόσιου χώρου, θα ήταν περίπλοκο να συνεχιστεί», είπε.

Το 2021, 24 άνθρωποι έχασαν τη ζωή τους σε ατυχήματα που σχετίζονται με σκούτερ στη Γαλλία, συμπεριλαμβανομένου ενός στο Παρίσι. Φέτος, το Παρίσι κατέγραψε 337 ατυχήματα με ηλεκτρονικά σκούτερ και παρόμοια οχήματα τους πρώτους οκτώ μήνες του έτους, από 247 την ίδια περίοδο το 2021.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από Reuters