Τεράστια είναι η ζήτηση για καινούργια αυτοκίνητα στην Ελλάδα, όπως καταδεικνύουν οι πωλήσεις που καταγράφηκαν τον περασμένο μήνα.

Σε «τρελό» ράλι έχει επιδοθεί η ελληνική αγορά αυτοκινήτου, με τους οδηγούς να συρρέουν μαζικά για την απόκτηση ενός νέου ΙΧ.

Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία της ΕΛΣΤΑΤ, τον Απρίλιο του 2021 καταγράφηκε άνοδος-ρεκόρ της τάξης του 319%, με τις ταξινομήσεις καινούριων επιβατικών να φτάνουν τις 10.198 μονάδες. Τον αντίστοιχο μήνα του 2020, με το αυστηρό, πρώτο λοκντάουν να βρίσκεται σε ισχύ, οι πωλήσεις καινούριων ΙΧ είχαν περιοριστεί σε μόλις 2.434.

Σημειώνεται πως οι 10.198 μονάδες που ταξινομήθηκαν τον περασμένο Απρίλιο τον καθιστούν σε κορυφαίο εμπορικά μήνα για το τρέχον έτος, στην ελληνική αγορά αυτοκινήτου.

Αδιάψευστο μάρτυρα πως ο κλάδος του αυτοκινήτου… έχει πάρει για τα καλά τα πάνω του –παραπέμποντας σε προ-πανδημιακές εποχές- συνιστούν και τα στοιχεία Α’ Τετραμήνου 2021, με τις ταξινομήσεις καινούριων ΙΧ να διαμορφώνονται σε 33.637, ένας αριθμός που αποτυπώνει αύξηση 41,2% συγκριτικά με το αντίστοιχο διάστημα του περασμένου έτους (23.842).

Πέρα από τα επιβατικά, ενθαρρυντικές εμπορικές επιδόσεις γνωρίζουν και οι αγορές καινούριων φορτηγών (ελαφρών και επαγγελματικών) και δίκυκλων (πάνω από 50 κυβικά), με τις συνολικές πωλήσεις ν’ αντιστοιχούν σε 1.066 (+126,6%) και 4.377 μονάδες (+375,2%) αντίστοιχα, για τον μήνα Απρίλιο του τρέχοντος έτους.

Σε επίπεδο Ιανουαρίου-Απριλίου, η άνοδος στις πωλήσεις φορτηγών και δίκυκλων ανήλθε σε 63% και 64,5% αντίστοιχα.

Το Α’ τετράμηνο του 2021 τα βενζινοκίνητα οχήματα παρέμειναν η πιο δημοφιλής επιλογή (49,8%) του Έλληνα οδηγού, τα υβριδικά –συμπεριλαμβανομένων και των mild hybrid – (21,7%) προσπέρασαν τα diesel (20,9%), ενώ το μερίδιο των επαναφορτιζόμενων (ηλεκτρικά και PHEV), δεν ξεπέρασε το 5,4%.

Η κυριαρχία, τέλος, των SUV παραμένει ακλόνητη, δεδομένου ότι τόσο τον Απρίλιο του 2021 όσο και σε επίπεδο Α’ τετραμήνου σχεδόν ένα στα δύο ταξινομηθέντα IX ήταν σχετικού τύπου.