Οι Ηνωμένες Πολιτείες ζουν πλέον στον κόσμο της… Barbie και αυτό αποτυπώνεται ανάγλυφα και στους επίσημους αριθμούς. Η συνεργασία μεταξύ της σκηνοθέτιδας Greta Gerwig, της Mattel και της Warner Bros. Discovery ξεπέρασε τα 575,4 εκατομμύρια δολάρια στο εγχώριο box office την Τετάρτη, καθιστώντας την ως την κινηματογραφική ταινία με τις υψηλότερες εισπράξεις της χρονιάς στη Βόρεια Αμερική.

Η ταινία που βασίζεται στην εμβληματική κούκλα ξεπέρασε αυτή της Universal, «The Super Mario Bros. Movie», που στο παρελθόν είχε τον τίτλο της κορυφαίας σε εισπράξεις ταινίας, με 574 εκατομμύρια δολάρια.
Η «Barbie» πλησιάζει επίσης στην κατάκτηση του στέμματος και σε παγκόσμιο επίπεδο όσον αγορά στην ταινία με τις υψηλότερες εισπράξεις φέτος. Έχει συγκεντρώσει 1,3 δισεκατομμύρια δολάρια έως τώρα, πλησιάζοντας τα 1,35 δισεκατομμύρια δολάρια που έχει δημιουργήσει η ταινία «The Super Mario Bros. Movie» από την κυκλοφορία της τον Απρίλιο. Οι ταινίες είναι οι μόνες που ξεπέρασαν το όριο του 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων φέτος.

Η επιτυχία της «Barbie» και του Super Mario έρχεται σε μια εποχή που το κοινό έχει αποκλείσει συντριπτικά τις ταινίες υπερηρώων και τις ταινίες franchise, υπέρ ενός πιο «φρέσκου» περιεχομένου.
Η καλή ημέρα …φάνηκε από τoν Ιούλιο

Το ρεκόρ εισιτηρίων της «Barbie» ξεκίνησε τον Ιούλιο, όταν έκανε το ντεμπούτο της, με εισπράξεις 162 εκατομμυρίων δολαρίων, τις υψηλότερες της χρονιάς. Εξασφάλισε το μεγαλύτερο άνοιγμα για ταινία σκηνοθετημένη από γυναίκα και τώρα είναι η ταινία με τα υψηλότερα έσοδα που σκηνοθετήθηκε αποκλειστικά από γυναίκα σκηνοθέτη.
Συγκεκριμένα, η «Barbie» διατήρησε την πρώτη θέση στο box office για τέσσερα συνεχόμενα Σαββατοκύριακα. Αναμένεται να αυξήσει τις πωλήσεις εισιτηρίων το υπόλοιπο καλοκαίρι και το φθινόπωρο.

Η ταινία σημείωσε πτώση στα εισιτήριά της το Σαββατοκύριακο, κάτω από 43% από την πρώτη προβολή της, με τα δύο τελευταία Σαββατοκύριακα να παρουσιάζουν κατά μέσο όρο πτώση 36% σε σχέση με τα προηγούμενα Σαββατοκύριακα. Συνήθως, οι μεγάλες ταινίες πέφτουν κοντά στο 60% κάθε Σαββατοκύριακο μετά την αρχική τους κυκλοφορία.

Υπάρχουν λίγες μεγάλες ταινίες που βγαίνουν στις αίθουσες τις επόμενες εβδομάδες, κάτι που θα επιτρέψει στην «Barbie» να συνεχίσει να συγκεντρώνει τις πωλήσεις εισιτηρίων με περιορισμένο ανταγωνισμό.