Αυτό είναι το μήνυμα μιας δυναμικής προωθητικής καμπάνιας για την ενίσχυση του ελληνικού τουρισμού στην Ευρώπη.

Η “Choose Greece” ξεκίνησε δυναμικά ένα πρωτοποριακό σχέδιο προβολής της χώρας μας με στάσεις ενημέρωσης σε διάφορες πόλεις της Ευρώπης. Μάλιστα είναι χαρακτηριστικό αυτής της δράσης, η προβολή του Δήμου Βόλου και της ευρύτερης περιοχής, στοχεύοντας στην ενίσχυση των επιχειρηματικών συνεργασιών και στην προσέλκυση επισκεπτών μέσω της σύνδεσης ξένων και ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων.

Είναι ένα ελπιδοφόρο σχέδιο καθώς πρόκειται για το μεγαλύτερο road show και απευθύνεται σε επαγγελματίες που ενδιαφέρονται να κλείσουν συμφωνίες στο πεδίο του τουρισμού  (B2B και networking) .

Στο Μόναχο τιμώμενος δήμος ο Βόλου

Στο  Μόναχο, τιμώμενος προορισμός ήταν στοχευμένα ο Δήμος Βόλου και τα μηνύματα είναι εξαιρετικά.  Με αυτό το ενδιαφέρον τρόπο προβολής στις ΕυρωπαΪκές πόλεις, η Choose Greece ξανασυστήνει στα γραφεία τουρισμού της Γερμανίας και άλλων χωρών, να επιλέξουν για τους πελάτες τους ως προορισμό το Βόλο και το Πήλιο, που μετά τις καταστροφικές συνέπειες της κλιματικής κρίσης χρειάζεται να παρουσιάσει ξανά μια νέα εικόνα στις ξένες αγορές.

Η Choose Greece με την κίνηση αυτή συμβάλει ουσιαστικά στην προσπάθεια της Μαγνησίας να επιστρέψει δυναμικά στον τουριστικό χάρτη ως ένας φιλόξενος και ασφαλής προορισμός.

Η Choose Greece είναι ελληνική εταιρία που δραστηριοποιείται στην οργάνωση διεθνών εκθέσεων υλοποίησε “Β2Β event”, όπου  συμμετείχε με επιτυχία και το Επιμελητήριο Μαγνησίας, μέσω της εκπροσώπου του, κας Θέκλας Καμμένου. Στόχος ήταν  η ανάδειξη του προορισμού της Μαγνησίας, αλλά και των μελών του Επιμελητηρίου στη αγορά της Βαυαρίας, καθώς και η  καλύτερη ενημέρωση αναφορικά με τις δυνατότητες το προορισμού και τα συγκριτικά πλεονεκτήματα της Μαγνησίας και των Σποράδων.

Την εκδήλωση τίμησαν με την παρουσία τους ο Πρωτοπρεσβύτερος του Οικονομικού Θρόνου και Υπεύθυνος Βαυαρίας για τις Δημόσιες σχέσεις της Μητρόπολης, κ. Απόστολος Μαμαλούσης και ο κ. Γεώργιος Μεχτερίδης από το Εμπορικό Τμήμα του Προξενείο Μονάχου.

Για όλα αυτά τα ενδιαφέροντα σχέδια προβολής και εξωστρέφειαςολόκληρηξς της Θεσσαλίας, μας μίλησε ο Διευθυντής της choose Greece κ. Λεωνίδας Μπαμπάνης, φιλοξενούμενος στην εκπομπή Ennitime is a good time
Ακούστε εδώ τη συνέντευξη:
Χρώματα Ελλάδας και στη Βιέννη

Τέλος, οι ομορφιές της Ελλάδας παρουσιάστηκαν και στη Βιέννη,  όπου η Choose Greece πραγματοποίησε μια ακόμη δράση εξωστρέφειας με τιμώμενη την Περιφέρεια Κρήτης και το Δήμο Ρεθύμνου.

Μετά το υψηλό ενδιαφέρον στο Μόναχο και τη Βιέννη, η Choose Greece βάζει πλώρη το Μάρτιο και Απρίλιο 2024 για το Βουκουρέστι, τη Βαρσοβία και το Βελιγράδι πάντα κάτω από την αιγίδα του ΕΟΤ.

Πιο συγκεκριμένα:

  • Μάρτιος 2024 – Ρουμανία (Βουκουρέστι): 21-03-2024 – Πολώνια (Βαρσοβία): 26-03-2024
  • Απρίλιος 2024 – Σερβία (Βελιγράδι): 11-04-2024
  • syn adv group