Η FOOD EXPO, η μεγαλύτερη έκθεση Τροφίμων και Ποτών στην Ν.Α. Ευρώπη και μία από τις σημαντικότερες του είδους της διεθνώς, επέστρεψε δυναμικά και σε covid-free συνθήκες, 12-14 Μαρτίου 2022, στο Metropolitan Expo.

Με 1.200 Έλληνες και ξένους εκθέτες, 2.500 χιλιάδες διεθνείς αγοραστές και 700 στοχευμένους hosted buyers, η FOOD EXPO 2022 επιβεβαίωσε την ηγετική της θέση στην ευρύτερη περιοχή της Ν.Α. Ευρώπης ως ένα κομβικό κέντρο εμπορικών συναντήσεων και συμφωνιών για τα Τρόφιμα και Ποτά στη χώρα μας.

Σε ένα κλίμα αισιοδοξίας για την επιχειρηματικότητα, τα Ελληνικά προϊόντα, παραγωγοί και μοναδικές γεύσεις με άρωμα Ελλάδας, αναδείχθηκαν μέσα από δρώμενα γευσιγνωσίας επιβεβαιώνοντας τη μοναδική ποιότητα και την υψηλή γαστρονομική αξία των ελληνικών προϊόντων.  

Η εκπροσώπηση της περιοχής του Πηλίου ξεχώρισε για την διατήρηση της παράδοσης και την πρωτοτυπία στην εξέλιξη της γαστρονομίας.

Oι σπιτικές παραδοσιακές πίτες, φτιαγμένες από τα μέλη των Γαστρονομικών Κοινοτήτων έκλεψαν την παράσταση στην σχετική ημερίδα, στην έκθεση Foodexpo 2022. Από το Πήλιο ξεχώρισε η χορτόπιτα της Ελένης Καραΐσκου, σήμα κατατεθέν του εστιατορίου Κρίτσα, στην Πορταριά.

η παραδοσιακή χορτόπιτα της Ελένης Καραϊσκου, έκλεψε τις εντυπώσεις

Ο Μελέτιος Ανδρινός, εκπρόσωπος των επιχειρήσεων της οικογένειας Καραϊσκου, μίλησε σε τηλεφωνική επικοινωνία με την Έννη Λεβέντη και τον Κώστα Ανέστη, στη ροή της πρωινής εκπομπής Ennitime is agood time.

Η κορυφαία εκδήλωση Mediterranean Gastronomy Forum, πραγματοποιήθηκε και έδωσε μια μεγάλη ευκαιρία προβολής της μοναδικής γαστρονομικής και διατροφικής αξίας των ελληνικών τροφίμων και ποτών. Διακεκριμένοι chefs έχοντας ως «εργαλεία» τους εξαιρετικά προϊόντα από κάθε γωνιά της χώρας έδειξαν σε Έλληνες και σε διεθνείς επαγγελματίες επισκέπτες, πρωτότυπους τρόπους και μοναδικές ιδέες που μπορούν να αξιοποιήσουν όλα αυτά τα προϊόντα για να κάνουν την διαφορά στην επιχείρησή τους. Επίσης, οι τελευταίες τάσεις και οι εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο όσον αφορά την παραγωγή και συσκευασία των τροφίμων και ποτών, τα νέα πακέτα και οι ευκαιρίες για χρηματοδοτήσεις, οι εξαγωγικές δυνατότητες των ελληνικών τροφίμων και ποτών σε νέες αναπτυσσόμενες για αυτά αγορές, οι στρατηγικές προσέγγισης των καταναλωτών της νέας εποχής και όλα τα απαραίτητα marketing tools που χρειάζεται μία επιχείρηση του κλάδου για να αναπτυχθεί περαιτέρω ήταν από τα πιο ουσιαστικά θέματα που απασχόλησαν στα εργαστήρια και  στα σεμινάρια της food expo 2022.

πηγή food buisiness

επιμέλεια syn mag team