Το ντοκιμαντέρ του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ αποδείχτηκε λιγότερο δημοφιλές από την «Πέππα το γουρουνάκι» σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε το Netflix στη δημοσιότητα.

Η σειρά των 88 εκατομμυρίων λιρών του πρίγκιπα Χάρι και της Μέγκαν Μαρκλ παρακολουθήθηκε σύμφωνα με τα στοιχεία για συνολικά 62 εκατομμύρια ώρες στο Netflix το πρώτο εξάμηνο του 2023.

Από την άλλη πλευρά οι δύο πρώτες σεζόν του παιδικού καρτούν έχουν πάνω από 140 εκατομμύρια ώρες θέασης μαζί.

Οι 60 εκατομμύρια ώρες προβολής ισοδυναμούν με ένα εκατομμύριο άνθρωποι να έχουν παρακολουθήσει ένα επεισόδιο μιας ώρας μια φορά.

Το Netflix δημοσίευσε τα στοιχεία μετά την κριτική που δέχτηκε ότι δεν ήταν διαφανές σχετικά με την απόδοση του περιεχομένου.