Στροφή σε νέες επιχειρηματικές δραστηριότητες επιθυμεί να πραγματοποιήσει το Netflix, όπως αναφέρει με δημοσίευμά του το διεθνές ειδησεογραφικό πρακτορείο Bloomberg.

Ειδικότερα, η δημοφιλέστερη πλατφόρμα συνεχούς ροής βίντεο κατά παραγγελία, σχεδιάζει να ανοίξει χώρους, στους οποίους οι επισκέπτες θα μπορούν να βυθιστούν στους κόσμους των αγαπημένων τους τηλεοπτικών σειρών, να ψωνίζουν ρούχα, να απολαμβάνουν θεματικά φαγητά και ίσως ακόμη και να δοκιμάζουν μια διαδρομή με εμπόδια εμπνευσμένη από τη δημοφιλή σειρά Squid Game.

Με την ονομασία Netflix House, οι χώροι αυτοί θα διαθέτουν καταστήματα λιανικής πώλησης, εστιατόρια και ζωντανές εμπειρίες, σύμφωνα με τον Τζος Σάιμον, αντιπρόεδρο καταναλωτικών προϊόντων της εταιρείας. Η εταιρεία σχεδιάζει να ανοίξει τους δύο πρώτους χώρους στις ΗΠΑ το 2025 και στη συνέχεια να επεκταθεί σε όλο τον κόσμο.

Το Netflix πειραματίζεται εδώ και μερικά χρόνια με τις pop-up εμπειρίες και έχει παρουσιάσει 40 από αυτές σε 20 πόλεις σε όλο τον κόσμο. Σε αυτές περιλαμβάνονται το The Queen’s Ball: A Bridgerton Experience, μια βραδιά με ποτά και χορό εμπνευσμένη από το δράμα εποχής η οποία έχει διοργανωθεί σε αρκετές πόλεις, καθώς και ένα pop-up κατάστημα Netflix στο εμπορικό κέντρο Grove στο Λος Άντζελες. Έχει οργανώσει τις περισσότερες από τις pop-up εμπειρίες σε μεγάλες πόλεις, όπως το Τόκιο, η Νέα Υόρκη και η Πόλη του Μεξικού.

Netflix House

Οι Netflix House θα είναι οι πρώτοι μόνιμοι χώροι της εταιρείας, μια ένδειξη ότι η εταιρεία σκοπεύει να επενδύσει στην προώθηση των προγραμμάτων της και στη δημιουργία κοινοτήτων με θαυμαστές αυτών των προγραμμάτων.

Για χρόνια, οι εταιρείες μέσων ενημέρωσης στρέφονταν σε θεματικά πάρκα, κοστούμια, παιχνίδια και άλλα καταναλωτικά προϊόντα για να προωθήσουν τους χαρακτήρες τους και να δημιουργήσουν πρόσθετα έσοδα. Αυτή η δραστηριότητα είναι νέα για το Netflix, του οποίου οι στρατηγικές μάρκετινγκ έχουν μερικές φορές επικριθεί ως ανεπαρκείς από τους παραγωγούς ταινιών και τηλεόρασης. Η διοίκηση θεωρεί το Netflix House περισσότερο ως έναν τρόπο προώθησης των τίτλων του παρά ως ουσιαστική πηγή εσόδων, τουλάχιστον προς το παρόν

«Είδαμε πόσο πολύ αρέσει στους θαυμαστές να βυθίζονται στον κόσμο των ταινιών και των τηλεοπτικών μας σειρών και σκεφτόμαστε πολύ πώς θα το πάμε αυτό στο επόμενο επίπεδο», δήλωσε ο Σάιμον σε συνέντευξή του.

Στο Netflix House οι εγκαταστάσεις θα εναλλάσσονται, καθώς θα πραγματοποιούνται παραστάσεις με εισιτήριο εμπνευσμένες από δημοφιλείς σειρές, ή θα υπάρχουν εστιατόρια με φαγητό. Το φαγητό και τα ποτά θα κυμαίνονται από fast casual -όπως μπεργκερς και πατάτες τηγανιτές- μέχρι πιο high-end πιάτα, επιδόρπια και οινοπνευματώδη ποτά.

Επτασφράγιστο μυστικό

Από τη μεριά του, ο Σάιμον αρνήθηκε να δώσει πιο συγκεκριμένες λεπτομέρειες, εν μέρει επειδή δεν έχουν ληφθεί οι τελικές αποφάσεις. Η εταιρεία εξετάζει πιθανούς προορισμούς.

Το Netflix έχει ανοίξει ένα pop-up εστιατόριο στο Λος Άντζελες, με δημιουργίες φαγητών και ποτών από σεφ που έχουν εμφανιστεί στις εκπομπές μαγειρικής του. Επίσης μέσω του δίκτυου καταστημάτων της Walmart, πουλάει κατεψυγμένη πίτσα και παγωτό με σήμα Stranger Things από τη δημοφιλή σειρά.

Η εταιρεία έχει ήδη πειραματισθεί με προσωρινά καταστήματα με προϊόντα και αναμνηστικά της σειράς Stranger Things σε πόλεις όπως το Παρίσι, το Λας Βέγκας και το Σικάγο.