Τα είδη πολυτελείας δεν πλήττονται από την κρίση. Η σαμπάνια Moet Hennessy μάλιστα αντιμετωπίζει σοβαρές ελλείψεις, καθώς οι λάτρεις της ανυπομονούν να την καταναλώσουν μετά την πλήρη απελευθέρωση από τους περιορισμούς για τον κορωνοϊό.

«Έχουν εξαντληθεί» μερικές κορυφαίες σαμπάνιες, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Philippe Schaus σε συνέντευξή του στο Bloomberg στη Σιγκαπούρη, προσθέτοντας ότι η τρέχουσα περίοδος έχει ονομαστεί συμβολικά «η δεκαετία του ’20». Υπάρχουν καλά νέα στον ορίζοντα, καθώς το νέο έτος αναμένεται να ανανεωθεί η προσφορά.

Μετά από μια αρχική ύφεση στις πρώτες μέρες της πανδημίας, τα μεγαλύτερα ονόματα των ειδών πολυτελείας αναφέρουν φρενίτιδα δαπανών καθώς οι καταναλωτές απελευθερώνουν τη συσσωρευμένη ζήτηση. Η LVMH Moet Hennessy Louis Vuitton κατάφερε να ξεπεράσει τις εκτιμήσεις των αναλυτών σε τέσσερα από τα πέντε κύρια τμήματα της στα πιο πρόσφατα κέρδη της, ενώ η Hermès International σημείωσε άνοδο εσόδων 24%, παρά την αύξηση των τιμών των προϊόντων.

Ενώ μέχρι στιγμής οι εύποροι καταναλωτές σηματοδοτούν ότι εξακολουθούν να είναι πρόθυμοι να αγοράσουν ακριβά αγαθά, αρχίζει και δημιουργείται αβεβαιότητα λόγω των παγκόσμιων συνθηκών.

Ο πληθωρισμός είναι βασικό στοιχείο της αβεβαιότητας, δήλωσε ο Schaus. Μια αύξηση στο κόστος των πρώτων υλών μπορεί να σημαίνει ότι η εταιρεία θα αυξήσει την τιμή ορισμένων προϊόντων κατά υψηλά μονοψήφια ή χαμηλά διψήφια ποσά.